Veel gestelde vragen
Bestelling en Betaling
1.1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling kan gemakkelijk geplaatst worden via de website door de producten in de winkelwagen te plaatsen en vervolgens af te rekenen.
1.2. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Ideal en Bancontact.
1.3. Hoe weet ik dat mijn bestelling succesvol is geplaatst?
Bij een succesvolle bestelling krijgt u een bevestigingsmail met een samenvatting van uw bestelling.
Verzending en Levering
2.1. Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen verzonden in Nederland zijn de verzendkosten €6,95 en België €8,95
2.2. Hoelang duurt de levering?
Meestal duurt dit 24 uur, na ontvangst bij PostnNL
2.3. Verzend je ook internationaal?
Bestellingen worden alleen verzonden naar Nederland en België
2.4. Kan ik mijn bestelling volgen?
Bestellingen kunnen gevolgd worden via de track & trace die te vinden is in de bevestigingsmail.
Retourneren en Ruilen
3.1. Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen?
Voor meer informatie verwijs ik u graag door naar het retourbeleid.
3.2. Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Vanaf het moment dat ik een retour pakket in goede handen heb ontvangen word deze binnen 3 werkdagen verwerkt. Als het geretourneerde product(en) voldoen aan het retourbeleid en eenmaal goedgekeurd is, dan word het terugstort verzoek ingang gezet. Hoelang het duurt voordat een bedrag word teruggestort hangt af van de bankinstelling en kan tot zeker 10 dagen duren.
3.3. zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het retourneren, behalve verzendkosten om de artikelen terug te sturen naar het retouradres. Deze hangen af van de grote & gewicht van het pakket en zijn verschillend per postvervoerder.
Producten
4.1. Hoe kan ik zien wat de productmaten zijn?
De maten van alle producten staan onder de afbeelding in de beschrijving.
4.2. Wat moet ik doen als een product niet meer op voorraad is?
Op de productpagina is een optie om een notificatie te krijgen waneer een product weer op voorraad is.
Klantenservice
5.1. waar kan ik terecht met mijn vragen?
Via de email op de website zal ik bereikbaar zijn voor al uw vragen. Alle social media accounts zijn geen klantenservice routes.
5.2. Zijn en ook cadeaukaarten te bestellen?
Momenteel zijn er geen cadeaukaarten.
Account en Privacy
6.1. Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
U heeft geen account nodig voor het plaatsen van een bestelling.
6.2. Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?
Dit kan via account LORÉ en vervolgens te klikken op 'wachtwoord vergeten'.
6.3. Word er veilig omgegaan met persoonlijke gegevens?
Deze informatie kunt u lezen bij het privacy beleid.
Kortingen en Promoties
7.1. Hoe kan ik korting krijgen?
Actieve kortingen kunt u zien op de website. als u zich aangemeld heeft voor de nieuwsbrief kunt u dit zien in uw mail.